Made in Pasila

Talousjournalismiin tarvitaan nykyistä monipuolisempia näkökulmia. Pöhinäjournalismin sijaan talousuutisointi kaipaa erityisesti yritysvastuun  huomioimista.  Innostuin, kun näin ensimmäisen HS Vision trailerin. Helsingin Sanomien uudelleen brändätty taloustoimitus vaikutti energiseltä ja dynaamiselta. Sitten koitti julkaisun aika ja pettymys. Twitterissä uutta HS Visiota kuvailtiin Slushin… Continue Reading…

Made in Pasila

Kolme vuotta sitten perustettu Made in Pasila on juuri nyt tilanteessa, josta on hyvä lähteä kehittämään toimintaa. Osuuskuntamme jäsenet hyötyvät edullisista palveluista sekä mahdollisuudesta yhteistyöhön ja vertaistukeen. Käynnissä oleva jäsenhankintakampanja tuo uusille jäsenille erityisen edun. Made in Pasilan perustamisesta tulee… Continue Reading…

Arkisto